30.01—05.03.2019

Річ не в собі

Річ не в собі

Люся Іванова навчалася у Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури, яка відома своїм консервативним підходом до мистецтва. Художниця залишилася прихильницею традиційної форми картини олією на полотні, проте вийшла далеко за рамки академічних засад й залучила живопис до сучасного постмедійного естетичного досвіду. А її твори означені мерехтінням побутового, уявного й діґітального.

Lucy Ivanova graduated from the National Academy of Fine Arts and Architecture infamous for its conservatism. Unlike many peers, after graduation she stayed true 

«Мистецтвознавцям заборонено вживати слово “красиво” у професійних коментарях до художніх робіт. Однак для практики Люсі Іванової варто зробити виключення. Це дуже красивий живопис, якщо під красою ми розуміємо видимі параметри речей, які оприявнюють їх внутрішній, не доступний оку стан. Предмет свого інтересу в мистецтві сама Люся визначає нахабно просто — це реальність та її матеріальні ознаки й межі. Межі власної повсякденної реальності вона окреслює через зображення простих об'єктів, ситуацій, підглянутих епізодів міського життя, інтер’єру квартири та майстерні. Ці буденні дрібниці розчиняються у її напівфігуративних полотнах та постають привабливо втаємниченими.

Виникає спокуса класифікувати картини Люсі за класичними ознаками пейзажу, портрету та натюрморту. Дійсно, деякі сюжети видаються оманливо очевидними. Ось корови на луці. Ось оголена натура. Ось фікус. Але хвіст русалки та леопард біля бузкового водопою підказують, що треба зазирнути трохи далі. А далі — домашній фікус у горщику затьмарює безлику людську постать і сам починає позувати для портрету. Збільшений до фантасмагоричних розмірів, цей фікус уже претендує на статус краєвиду. Зрештою, рослина повертається до належних їй рутинних декорацій “мертвої натури”. Але й тут не все так затишно, а в душовій кабіні дощить. Інтенсивна, чуттєва і дещо тривожна кольорова гама лише підсилює відчуття, що на цих роботах усе дещо не на своєму місці. Реальність “за Івановою” дивна, проте сексуальна — розповiдають кураторки галереї Лізавета Герман та Марія Ланько.

, Річ не в собі
Опівдні #2, 2016
Полотно, олія, полотно, ОЛІЯ, ПОЛОТНО
80х100 см
продано
, Річ не в собі
Сон опівдні #2, 2017
Полотно, мішана техніка, полотно, ПОЛОТНО
100X120 см
продано
, Річ не в собі
Сон опівдні #1, 2017
Полотно, мішана техніка, полотно, ПОЛОТНО
100X120 см
продано
, Річ не в собі
Селфі #5, 2019
Полотно, мішана техніка, полотно, ПОЛОТНО, олія, ОЛІЯ
40х45 см
1 200 EUR
забронювати
, Річ не в собі
Пасльонок, 2017
олія на полотні
35х35 см
800 EUR
забронювати
, Річ не в собі
Натюрморт з яйцями та радіо, 2017
Полотно, олія, полотно, ОЛІЯ, ПОЛОТНО
25х30 см
800 EUR
забронювати
, Річ не в собі
Натюрморт з емальованим чайником, 2018
Полотно, мішана техніка, полотно, ПОЛОТНО
60х70 см
900 EUR
забронювати
, Річ не в собі
Натюрморт з душевими предметами, 2017
Полотно, олія, полотно, ОЛІЯ, ПОЛОТНО
50x50 cм
900 EUR
забронювати
, Річ не в собі
Імхотеп, 2016
Полотно, олія, полотно, ОЛІЯ, ПОЛОТНО
80х100 см
1 200 EUR
забронювати
, Річ не в собі
Жовтий будинок, 2019
Полотно, мішана техніка, полотно, ПОЛОТНО
50х50 см
1 100 EUR
забронювати
, Річ не в собі
Джерело, 2018
Полотно, змішана техніка, полотно, ПОЛОТНО
50х50 см
900 EUR
забронювати
, Річ не в собі
Узбережжя, 2017
Полотно, мішана техніка, полотно, ПОЛОТНО
30х40 cм
продано